Subject: Maksetaotlus XXXX
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Eneli Kivi - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Signe Talalaev - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 11:31:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse 01.07.2025 – 31.07.2025 
osutatud õigusabiteenuse kohta.

Tasumisele kuulub 35 211,70 €

Lugupidamisega

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.